Lip plumber från Too faced.


Kollade runt på kläder och smink och annat sånt nu precis, och kom till hemsidan för Too faced.
Där fanns allt möjligt men något jag fastnade för var deras Lip plumbers.

Där fanns en lipplumber som hette: Lip injection extreme. På flaskan fanns en spruta, så jag antar att dom menade att det nästan var som att förstora läpparna.

Kollade runt lite och det står att denna lipplumber förstorar läpparna med över 30% ;o! Kan det verkligen stämma? I så fall är det ju sjukt coolt. Skulle klickat hem den direkt om jag vetat att den är så bra och om den inte skulle varit så dyr ;)



Om någon testat denna, så får ni gärna slänga in en kommentar om vad ni tyckte :)

Kommentarer
Postat av: clara

den lär göra ont har jag hört...

2010-02-02 @ 15:02:04
Postat av: Anonym

häftigt ;p

2010-02-02 @ 15:03:44
Postat av: Lina

Glöm inte att sammla in röster till veckans blogg så att just din blogg vinner :)

vinnaren utses någon gång i veckan !

2010-02-02 @ 16:20:52
URL: http://jjustlina.blogg.se/
Postat av: SHAMZ

äh skit i sånt, naturligt ska det va :)



allt bra?

2010-02-02 @ 18:31:14
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback