Jag har fyllt år!

Så nu är jag 14 (:
Känns ganska litet ändå faktiskt men jaaaja

Firade födelsedag med släkten i lördags, och i söndags (när jag fyllde år, 8/8) så kom Lovisa, Astrid(ett litet tag), Gustaf och Johannes. Tack för alla fina presenter! Slänger upp lite bilder på det jag fick.


Halsbandet och örhängena fick jag av mina kusiner från USA som e här och hälsar på
Pärlörhängena fick jag av Astrid
Örhängena till vänster fick jag av Gustaf <3


Typ pengar, fick från lite olika folk
Presentkort 500 spänn på väla, från familjen
Presentkort 300 kr på HM, från Cilla och Kalle


Grays Anatomy 4;de säsongen - Familjen
Beatlesfilm <3 - Familjen


Åhlens läppbalsam - Lovisabästis
Odd Molly-läppbalsam - Pia


Elizabeth Arden bodylotion - Familjen
Bodylotion/Showergel roses - Astrid


Skulpteringsset - Familjen (Jag vet att det är tomt, men det är för att jag redan använt det ;d )
Gelekit - Lovisabästis


Hårborttagningscreme - Lovisabästis


Hörlurar - Familjen


och........ EN SYSTEMKAMERA :D
Canon eos450D

Äntligen kan jag ha en egen och inte låna någon av pappas tunga avancerade kameror.
I am happyyyyyyyyyyyyyy! :DDD

Tack ännu en gång för alla fina presenter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback