Fööörlåt!

Jag vet. Min uppdatering har varit sämst. Jag ska komma igång nu igen.
Jag har varit på Gotland i 5 dagar, och har precis kommit hem.
1. Mamma och pappa tvingade med mig till Gotland och jag var allt annat än pepp på att åka.
2. Jag kommer dit och efter en dag får jag hög feber, ont i halsen och mår så galet dåligt.
3. Jag får under nästan hela resan ligga i vår mini-stuga i en mini-soffa och inte göra någonting.
Men... eftersom det är min födelsedag på söndag så klagade jag inte eller någonting, vill ha bra presenter ju (:
Jag har fortfarande ont i halsen, men mina lifesavers-fisherman friends räddar mig som vanligt.
Ikväll firar vi Lovisas b-day i efterskott med feest. Asgött typ.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback