For The Beatles

Jag vet inte om jag har skrivit här i bloggen innan att jag älskar the beatles? Det gör jag i alla fall. De är de bästa som någonsin funnits och någonsin kommer att finnas.

Säger jag att jag älskar Beatles till någon i min ålder börjar de ofta skratta, och jag förstår det för nu kopplar många the beatles till gammalt, sånt som ens farmor/mormor gillar. Men Börjar ni lyssna och kolla på videos etc, kommer ni märka att dom är unika, att dom är bäst.



Så jag lägger ut lite olika låtar som de har gjort här:

(Och snälla lyssna , i alla fall en liten stund på varje låt, även om det är många så lovar jag att det är värt det!)

The Beatles - Twist and shout



The Beatles - Please please me



The Beatles - Love me do



The Beatles - I want to hold your hand



The Beatles - Yesterday



The Beatles - I saw her standing there



The Beatles - I'm down



The Beatles - Let it be



The Beatles - Help



The Beatles - Eight days a week



The Beatles - Ticket to ride





Nu får det räcka med låtar, men för ni som inte vet så har de 100-tals bra låtar och jag överdriver inte!
Kan tillägga att jag tog de låtar som poppade upp , för jag vet att alla låtar de har är bra så det kvittar vilken jag tar :)



Och en video som bevisar hur ofattbart oroligt stora de var;
ni MÅSTE bara se den, även om det är en ganska lång video, när ni kommer till de skrikande fansen, stäng inte av då, det kommer mer...





Kommentarer
Postat av: liindblaads

ahhh okeej jag ska dit i helgen :)

2010-04-06 @ 22:48:41
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: ' * - . pouline . - * '

Beatels är BÄST ingen protest! Haha, vem kan inte gilla beatels ? ;o <33

2010-04-07 @ 16:30:05
URL: http://poulines.se/
Postat av: ' * - . pouline . - * '

Beatels är BÄST ingen protest! Haha, vem kan inte gilla beatels ? ;o <33

2010-04-07 @ 16:30:05
URL: http://poulines.se/
Postat av: lovisaa'

kommer alltid älska dom mest, dom ÄR mitt hjärta!

2010-04-07 @ 17:22:55
Postat av: ISABELLE

Ja då är vi två om att vara unga och gilla beatles. :) Får också höra en del skratt när jag säger att jag gillar dem. Deras musik dör helt enkelt aldrig ut, är inte för det är 2000-talets överproducerade låtar.

2010-04-15 @ 16:38:41
URL: http://isabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback