Model för en dag

Vaknade riktigt tidigt idag och trodde att det var skola.
När jag kom på att det var söndag blev jag glaaaaaaaaaad!

Adina och Tilda kom och hämtade upp mig vi halv två och sen åkte vi till Helsingborg för att vara modeller för en dag.
Man kom in i ett väntrum där man väntade typ tjugo minuter sen blev man sminkad och stylad.
Sen fick man gå och sätta sig och vänta igen i typ en och en halv timme.
Efter det var det dags att bli fotade.
Man blev fotat av tre olika fotografer i tre olika stilar och när man blivit fotad så fick man vänta typ en halvtimme till för att sen få se bilderna och välja vilka bilder man ville ha.
Bilder kommer nog i nästa blogginlägg.
Nu sitter man med en kopp te och kollar på någon weird film , men det blir nog snart sängen för jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Tova

bra blogg :D <3 Hur blir man modell för en dag 8'3 vill me (:

2009-09-14 @ 21:47:43
URL: http://tsukiko.blogg.aw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback