dead by april!

När jag fyllde år så fick jag i present av min kusin att vi skulle gå på The Tivoli och kolla på Dead by april, 25 september (igår).
Jag var igentligen inte helt frisk, men eftersom vi redan hade köpt biljetter och fixat allt och sånt, så fick vi gå i alla fall.
Det var verkligen sjukt bra.
Och i slutet när dom spelade losing you, det går inte att förklara, heeeeeelt bäst.
Sen när det var wall of death, och alla skulle dela upp sig på två sidor och sen springa mot varandra och bara typ krocka, så kom jag och Tilda såklart längst fram och vi försökte springa bak så mycket vi kunde, men alla bara pressade och så hahaha.
Tack för presenten Tilda, det var jättekul! (:



<---- Videon är live från igår, och jag och tilda stod nästan längst fram. (Inte jag som har filmat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback