tisdag bra och dåligt

tjaaaa.
Efter skolan åkte jag hem till Ida lite, och var där med hon, Tilda och Lo. Sen cyklade jag och Ida till volleybollträningen och jag kan inte smacha (stavning?) längre, innnttteeee bra!

Sen på kvällen åkte jag till akuten för mina cepetår :)
Typ sjuksköterskan sa att hon aldrig hade sett något sånt hemskt på tår förut så hon hämtade en annan sjuksköterska för att visa henne mina tår, omg hahahahhahahah.
Sen kom dokorn och det var sjukt nära att jag fick operera då, men det blir om typ två veckor istället.
Och jag kommer inte få idrotta på minst en månad, och med det menar jag ingen idrott alls, inget i skolan, ingen volleyboll och ingen gympa. segt eller vad?

och just det, jag går på pencillin nu igen -.-

hehehehe fräsigt (:

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad har hänt med dina tår? :O

2009-10-15 @ 20:25:06
URL: http://amaandu.blogg.se/
Postat av: Tilda kusin :D

gud vad jobbigt, de skjuter upp operationen hela tiden jue xD stackare (L)<3

2009-10-15 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback