Shoppa med Ida

Hej.
Idag började dagen med att jag, familjen och mina kusiner Gustav och Erik var på fjärilsmuseet.
Det fanns typ inga fjärilar där, men det var ändå mysigt! (:
Sen släppte pappa av mig och mamma vid en skoaffär , där  jag köpte ett par finskor.
Efter det träffade jag Ida på stureplan och så shoppade vi tillsammans.
Riktigt roligt, älskar dig Ida.
Jag köpte typ tröjor och byxor och sånt, men bild och mer förklaring kommer nä jag har shopppat lite mer, imorgon.
Jag älskar Stockholm mest så det så (:





I och utanför Odd Mollys butik på Humlegårdsgatan 13, Jättemysigt därinne, men det är ju inte det billigaste man kan hitta...

NK (a'

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Shiiit va coooolt! Bilden & nyheten stod på Aftonbladet=)

2009-10-29 @ 22:31:08
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback