Designa din blogg

Alla ni som vill ha en ny design på er blogg men som inte riktigt vet hur man gör, gå in på www.designadinblogg.se .
Denna sidan är verkligen helt perfekt och allt förklaras jättetydligt!
Och även om ni inte vill ha en ny design så tycker jag ni ska gå in där ändå för där finns sånna små detaljsaker man kan göra som gör hela bloggen mycket snyggare.


___________________________________________________________________

Är riktigt sjukt trött så jag lägger mig nog snart.

puss isabella



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt

2009-10-27 @ 10:12:44
Postat av: BBECCOWS

har du lust att hjälpa mig att göra min blogg snyggare? jag är lite trög, så jag förstår inte :(

skulle vara jätte snällt. tack på för hand!

btw, himmla mysig blogg!

kram becca

2009-11-24 @ 19:31:37
URL: http://weliveourlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback