Svininfluensasprutan - feber huvudvärk

Hej blogg, förlåt för dålig uppdatering men jag har haft feber och mått riktigt dåligt. Jag var ju hemma från skolan för min operation när min klass tog sprutan så i fredagseftermiddag fick jag ta mig upp ur sängen, åka med pappa till min förra skola där mamma jobbar och ta sprutan där istället för dom hade sprutor över.
Det gjorde verkligen inte ont att ta den men på kvällen svullnade armen sjukt mycket och den är fortfarande lika svullen så det ser ut som jag haren riktigt fet muskel på ena armen. Sen på natten fick jag feber och hela lördan hade jag feber och grymt ont i huvet. Nu är jag nästan frisk och imorgon blir det skola.

Sen så måste jag ju igen påminna er om veckans blogg tävlingen några inlägg ner:)

puss'



Kommentarer
Postat av: michellesvensson

Usch synd om dig! ;/ Hoppas det blir bättre!:P

Fräsig bild!(;

Pussen<3

2009-11-08 @ 13:43:06
URL: http://michellesvensson.blogg.se/
Postat av: Miss L' - Bloggen om mittt liv och annat -

Usch, jobbigt att bli sjuk efter sånt där. :(

Själv så har man inte tagit sprutan än, funderar på att ta den men jag vet inte^^ höhö.



Kram. :)<3

2009-11-09 @ 20:32:59
URL: http://misstolknings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback