skola träning och ida

Först var det ju skola då, men det var väl ingen nyhet :)
Efter skolan blev det stan i ett litet tag, sen volleybolllll!!! Fattar ni? JAG FICK TRÄNA! Jag var såklart inte särskilt bra, men jag har faktiskt inte tränat på typ två månader ;)
Efter volleyn stannade typ lite folk kvar och snackade med lite andra folk, och sen följde jag med ida hem och det blev att jag åt hos dom och det var mysigt! Älskar dig ida<3
Nu sitter jag här med äppleskivor och vaniljte och myser så pussciao.
Bild sen Stockholm, och jag orkar inte vända bilden :)

Kommentarer
Postat av: ida

gött att du kan träna snart helt igen snuttan!

älskar dig bästavän <3 :)

2009-11-26 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback