Lite gott och blandat om the twilight saga

Alla som känner mig vet att jag älskar twilight mer än någon annan (läst alla böckerna flera gånger om +läser böckerna på engelska just nu+ har twilight filmen i två versioner, en svensk och en från usa, extramaterialet är ju annorlunda;). )
Nej men seriöst jag verkligen gråter så mycket jag älskar det.
Alla vet också att jag är väldigt, väldigt envis att träffa och gifta mig med Robert Pattinson, för han verkar vara den mest underbara, perfekta personen någonsin.
Alla säger typ alltid; omg jag älskar robert pattinson mest i hela världen, men eftersom ni aldrig träffat han så kan man ju inte säga så tycker jag.

Sen så har jag en åsikt som folk gärna får tycka att jag har fel om men: Jag tycker att om man läst typ första boken eller typ kommit halvvägs, eller ännu värre, bara sett filmen så kan man bara inte säga att twilight är ens liv, att man älskar twilight mest och bete sig som att man kan allt om det, jag menar man vet typ inte ens vad det handlar om? x)
Vet flera exempel och typ folk jag har berättat för hur mycket jag älskar twilight, tipsar dom att se filmen och så ser man halva filmen och är helt desperat och säger att man älskar den mest. Det är bara så fel enligt mig.

Men nu, till det sorgliga...

Jag hade bestämt med min kusin Adina att vi skulle se nattvisningen av New Moon (på torsdag 19/11)
Bokade biljetter, riktigt bra platser faktiskt :) Var helt galet överlycklig! Så kom mamma och typ skulle kolla tiden och se så att allt var rätt,
och hon bara; slutar den halv två på natten?!
Jag bara; ja?
Hon; jag är i Falköping då så jag kan inte hämta dig och det är inte ens säkert att du kommer in.
Jag; men hallå det måste gå och fixa ändå?, jag har ju längtat efter detta sen twilight kom ut på bio?
Hon; det går inte
Jag; Det måste gå! (börjar gråta)
Hon; Ledsen gumman
Jag; men du vet hur mycket jag älskar det, ingen får se new moon innan mig!!!!!!!!!!
Hon; men det går ju inte isabella, du kan se den dagen efter.
(Mamma går iväg)
Jag sitter kvar vid datorn utan att avboka, sitter helt stilla i ca 15 min.
Hon; isabella?
Jag; ja? (gråter jättemycket tyst för mig själv)
Hon; Kan du inte komma hit och sätta dig?
Jag; Aldrig i livet, inte förän du har gått med på att jag får gå.
-knäpptyst-
Sitter kvar där längre, satt där nästan en timme helt blickstilla.
Hon; får på något sätt bort mig från datan, under tiden jag nu börjat gråta och skrika hysteriskt
Jag gråter mig till sömns.

Sitter faktikst och gråter precis just nu, att veta att andra komemr få se vad jag älskar mest innan mig är det värsta som finns, så ta inte upp det med mig för jag kommer nog att börja gråta då.

Roligt inlägg, jojagvet men jag var bara tvungen att skriva av mig.







Kommentarer
Postat av: adina

naaaw gumman <3 tänk positivt dom som har sätt den på torsdagen kmr ju ente kunna se den på fredagen så när du sitter där på fredag kväll och njuter så kmr alla vara deppiga som såg den dagen innan :) på lördag ska du o jag diskutera alla detaljer iaf <3<3<3

2009-11-17 @ 21:17:35
Postat av: ajsa

2009-11-17 @ 23:20:33
URL: http://ajsaah.blogg.se/haha
Postat av: ajsa

ojjj haha blev fel där , men jag ska kolla på den den 20/11 är det inte premiär då ? :)

2009-11-17 @ 23:21:16
URL: http://ajsaah.blogg.se/haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback