söndag

Bild på vår hund som vi får om en vecka på torsdag:D:D:D:D:D

I fredags sov jag över med Lovisa och vi åkte till Mcdonalds och Maxi. Sen på lördagen åkte jag hem från henne ganska tidigt och jag mamma och lillebror stack till stan. Jag hämtade min hårförlängning och bror och jag hyrde film och köpte godis. Sen kom min kusin och hennes familj och samtidigt som vi hade varit i Usa har de varit i Thailand och då fick jag en klänning, en jättefin tvål och en "soltavla" av Tilda. Tack , jag älskar dig ! Sen stack mamma och pappa och hela min kusins familj+ kusin själv till en fest och jag skulle passa Ludvig. Vi typ krängde godis hela natten och Selma, min kusins hund ( som är samma ras som den hundvalpen vi kommer att få,) passade jag och ludvig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback