söndag

Hej blogg!
Igår blev det Helsingborg med Olivia, det var roligt men vi gick omkring i en timme på centrum södra innnan vi hittade till centrum norra xd köpte inte så mycket , ett armband och en mascara (Maybelline The Colossal Volume Express). Sen hem och käka grillade hamburgare mmmm. sen var det ju melodifestivalen och det gick ju inte sådär jättebra för sverige. Men det gör inget för jag tyckte verkligen om Norges låt som vann. Idag så ska jag packa till lägerskolan som min klass och jag ska till imorgon. Skånes Fagerhult helter lägerskolan och det kommer att bli jätteroligt. Jag kommer hem på onsdagen och då fyller pappa år. GRATTIS. Sen på torsdag hämtar vi vår valp. jag längtar!
hejdå 

<---- bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback