lördag

Hej.
Vaknade typ åtta på morgonen idag och såklart var började jag läsa twilight eftersom att det är den bästa boken/filmen i värlen. Alla som inte har läst böckerna eller sett filmen borde verkligen göra det. Sen upp och äta frukost, gå ut lite, hoppa studsmatta och ta foton. Sen cyklade jag och mamsi till stan och fikade lite och så. - Mysigt japp! Sen ut igen lite och sen åkte jag, mamma och pappa ner till ica maxi och typ handlade och så. Ikväll är det melodifestival-finalen. Vet inte om jag orkar se hela, det är ju typ inga bra låtar. Imorgon blir det volleybollturnering hela dan och på kvällen blir det gympa. hejdå'
- <<<<-----bara för att jag gillar photoshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback