Tisdag

hej!
nu har sommarlovet kommit igång och det är bäääääääääääääääst.
Iördags var jag med filippa och olivia och vi gjorde en film om var sämst typ men vi hade iaf roligt hahahah. På kvällen sov olivia över hos mig och dagen efter (på söndagen) var jag med olivia och ofelia och det var också jättekul. På söndagskvällen träffade jag sofia och Hanna och sen sov jag över med dom. På måndagen vaknade jag då hos Sofia och vi typ gick upp, åkte in till stan, cyklade på någon rolig bana med gupp och sen träffade vi thao. Vi cyklade till ica maxi och efter det cyklade vi till brandstationen där vi träffade wille ett pyttetag. Sen skulle jag hem och därhemma gjorde jag inegnting och jag gick och jag mig vid halv elva och jag var dödstrött hahahahaah. Idag blir det nog hanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback