SOMMARLOV!

SOMMARLOOOOOOOOV!!!!Tjoho, jag har verkligen längtat!
vi skulle vara i skolan kvart  i nio, och så klockan nio började avslutningen. Typ de flesta klasserna+ kören sjöng sånger och sexorna (jag då) typ tog en sång och bytte text så att det blev en sång om vår skoltidd på skolan. Vi hade Charlotte Perrellis tusen och en natt som melodi. Sen fick vi rosor av våra fadderbarn, sen skulle två från 6a och  två från 6b utses till bästa resultat, och i 6a "vann" jag och Ludvig. I 6b "vann" Tilda och Emil. Sen fick vi glasstårta och efter det fick vi gå hem. Så nu har man då sommarlov och jag är gladgladglad! Olivia och jag ska se på bio ikväll, baksmällan. 

6a;s sång (melodi: tusen och en natt)

Det började med lekis det var kul
Barbro hon var snäll och det var Ingrid också
Vi hade mycket trulle men mest lek
Vi lyssna på las ketchup och vi dansa till den
Men nu så är det slut för oss
Nu får ni ta och släppa oss!

Nu drar vi till nyhem 
Och vi ska ha det bäst
Men först så kommer sommarn 
Och nu så har vi tappat texten
Nyhem är vår framtid 
Hoppas det blir bra
Men nu sticker vi iväg från er haha

I ettan tvåan trean hade vi
Karin Bernstrup och där fick vi spela blockflöjt
Hon hade många baskrar det vet vi
På måndagar kom Harriet och hon läste biblen
Harriet hon var alltid kul 
Men våra tankar snurra runt som hjul

Nu drar vi till nyhem 
Och vi ska ha det bäst
Men  först så kommer sommarn
Och efter det så börjar skolan 
Nyhem är vår framtid
Hoppas det blir bra
Men nu sticker vi iväg från er haha

I mellanstadiet fick vi Ann-Helen 
Hon kunde vara sträng men även jäkligt rolig
Vi har skapat många minnen här
Tåssjö Skånes fagerhult och mycket mera
Nu så tackar vi för oss
Men nu ska vi ta och rocka loss

Nu drar vi till nyhem 
Och vi ska ha det bäst
Men först så kommer sommarn
Och efter det så börjar skolan 
Nyhem är vår framtid 
Hoppas det blir bra
Men nu sticker vi iväg från er haha

filmen jag och olivia ska se för vi är sååååååå coola :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH ;d

2009-06-15 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback