tivoli

läs detta ; Jag, Tilda och Adina var på tivoli i köpenhamn i torsdags. Vi åkte några karuseller och sen skulle vi åka vertigo. Man sitter i ett flygplan som går ashögt upp och så åker man upp och ner och runt runt.(bilden) En av flygplanen hade vatt sönder och när vi kom så fick vi TESTA den som hade varit sönder och en som jobbade där följde också med och styrde, för man fick styra själv. När vi åkt några varv och när vi är upp och ner, ALLA HÖGST UPPE så går hans spak sänder och han bara; fuck! så frågade han ohc den andra spaken funkade, för det fanns två spakar. Så tester vi den och så funkar inte den heller! Så vi sitter fast högst uppe, upp och ner i minst en kvart och typ adina gråter, tilda skriker och jag sjunger. när vi är nästan nere, så kommer vi inte ner helt utan dom får ta en stege och hämta oss. Detta var det läskigaste som någonsin har hänt mig. Senare så står vi i kö till den där jättehöga slänggungan. Så säger jag till adina; hon där som står precis bredvid dig är jättelik ginny i harry potter! och så kollar adina och säger; DET ÄR GINNY I HARRY POTTER OCH DET ÄR LUNA LOVEGOOD I HARRY POTTER OCKSÅ!. så kollar jag igen och ser att det är dom! Så dom stod precis bredvid oss och jag bara ; you are auzum in the movies ! och hon svara; thankyou, och så ler hon. Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback