malmö

Då var man hemma från Malmö!
Lördag: Hela familjen (jag, mamma, pappa och lillebror) körde upp till Malmö och jag var med i en sångtävling, parkens stjärna som var i folkets park. När det var min tur så gissa vad som hände? Skivan började hacka. Vi testade en gång till men de gick inte. Så jag stod där på schenen och skivan hackade och hackade. Som tur var hade pappa laddat ner karaokeversionen på Jolene (låten som jag skulle sjunga) på sin Iphone så vi kunde koppla den. Det gick helt okej men jag vann inte. Video från när jag sjöng kommer snart. Efter sångtävlingen äter vi på resturang och sen åker pappa och Ludvig hem. Jag och mamma ser på bio, the proposal och sen sover vi på hotel, Radison SAS. Jätte-jättefina och stora rum.

Söndag: Vi äter hotelfrukosten som var underbar. Sen går jag och mamma ut och shoppar , 11.15 - 17.30. Det blev en del kläder:

Grå, slapp tröja - Vero Moda
Två par jeans - cheap monday
Två vanliga linnen, ett vitt och ett svart - åhlens
Beiga ballerinaskor - vagabond
Färgglada sandaler typ? - vagabond
Tre t-shirts - JC
Blommig "väst" eller vad man kallar det - kommer inte ihåg.
Mellanlånga jeanstights - bikbok
Jeansklänning - MQ
Marwintrosor - JC
Björn Borg trosor - intersport
Sockar - HM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback