hbg + lördag

Hallå. Igår (fredag) så var jag på Hbg-festivalen med olivia och efter ett tag så träffade vi Ebba och Lovisa och så gick vi med dom. Roligt. Ingen av dom andra vågade åka spinrock så jag fick åka den själv HAAHAHHA. Och Olivia vann två nallar och hon döpte dom till Barack Obama och Fredrik Reinfelt. Hahahahaah!sen så satsade ebba typ flera hundra kronor tror jag på ett sånt chokladhjul och hon vann inte en enda gång.x) När jag och olivia skulle hem så kom Alexander ut från bussen vi skulle hem på så då sa vi hej och sånt och blablabla.
Idag så träffade jag Hanna, som kom hem från Cypern typ halv fem i morse. Jag har saknat dig bästis! Nu ikväll så var jag en duktig flicka och lagade kvällsmat till familjen. Sen har jag ju upptäckt att kullahallen har börjat sälja såna ostbågar som är formade som bollar! Tjoho:D
hejdå'

Kommentarer
Postat av: ebba

haha,det var jättekul (y)

vi måste träffas snart igen ;d

och jag är bääst på att slösa bort pengar ((:

hihih,puss<3

2009-08-03 @ 12:03:49
Postat av: Anonym

det heter cheesebolls

2009-08-15 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback