tisdag

Hej Idag var man först i skolan då, gick ganska snabbt sen cyklade man hem och tog det lungt och jag tar det fortfarande lugnt och hade tänkt ta det lungt hela dagen faktiskt ;) Jag saknar cisv-lägret otroligt mycket! Om det är någon som gillar vänner och att resa så måste man verkligen testa cisv, det ända dåliga är att när man kommer hem så sknar man det så mycket... Hade tänkt köpa skor idag, men det blev inte av får se om det blir imorgon, kram på alla
jag saknar lillehunden:) och i maj kommer jag få en sån , wiiiiiiiieeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: iidaaa:)

din blogg e ass fin ! .

saknar daj ! <3

2009-01-13 @ 23:47:18
Postat av: Rebecca från Norge

Jag saknar STARFISH VILLAGE!! <3

2009-01-18 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback