Yes&no

Tar och gör en hiss&diss nu bara för att jag har så tråkigt (:




1. Fixa naglarna

Jag bara älskar det, fila, måla, dekorera med söta blommor och sånt.

Tips på sida för naglar och sånt ; nail4you.se



2. Jul

Så underbart är det när alla såna mysiga saker börjar komma fram som adventsljusstakar och adventsstjärnor och  allt bara blir så mysigt typ hah.




3. Japanskt mode xd

Hahha låter fett löjligt att jag gillar japanskt mode men typ varje gång jag letar efter kläder från internet kommer jag in på olika japanska klädsidor och alltid när jag kommer in på såna japanfashion-sidor ärkläderna alltid sjukt snygga ;o

Exempel; cct-fashion




1. Skåne på vintern

Kallt, regnigt och grått.
Ingen snö som dom uppe i Norrland har och nästa naldrig någon sol heller.




2. Blogg.se

Stör mig mer och mer för varje dag som går, min statistik funkar fortfarande inte och allt blir bara fel.



3. Pälsmössor och sånt

Hur kan folk villa gå runt med döda djur på sig?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback