Yes&no



1. Mellandagsrean

Så underbart, det finns väl ingen som inte gillar när det är halva priset på nästan allt? (:


2.Julmust & knäck

Så gott, så perfekt, så juligt. Knäck och julmust, det bästa med julen! (förutom julaton&paket hehe)





1. Volleybollturnering imorgon
Jag brukar älska volleybollturneringar, men inte imorgon. Samling kvart över sju, men dte är inte bara det.
Jag nämner inga namn men det är inte en enda person som jag är med som ska med.
Men jag får väl klara mig. Alla som har mitt nummer får smsa mig och underhålla mig mycktemycket imorgon :)


2. Det enda dåliga med rean...
...Är att när nästan allting är på rea så är typ aldrig just precis det plagget man hade sett ut att köpa på rea. Typ segt eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback