Stan och träning (:

Vi slutade klockan ett idag när vi på torsdagar brukar sluta kvart i fyra :DDDD.
Vi hade varken någon idrott eller svenska och det var dom två sista lektionerna.
Efter skolan följde jag med Lisa hem och vi gjorde inte så mycket föränns Emilia och Sofia S typ skulle skrämma oss. Dom lyckades inte så bra men ändå (:
Sen stack jag, Lisa och Sofia ner till stan och nu har jag i alla fall fixat två julklappar!

1. xxxxxxxx till Emma
2. xxxxxx xxxxxxx xxxxx till Adina

Byter ut x;en senare men man vet ju aldrig vilka som kollar min blogg och enligt mig måste julklappar hållas hemliga :D

Sen vare det träning och det gick inte så bra, men shitsame och efter träningen tog jag och ida lite vackra pics som säkert dyker upp här snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback