Mina favoritbloggar :)

Tänkte lägga upp lite bloggar ja tycker om (:

1. paow.se     <---- Den absolut bästa bloggen som finns tycker jag. Hon skriver fett bra och det händer mycket i bloggen, + att hon inte skryter om hon själv som Kissie, elr Dessie.



2. kissies.se <--- Jag vet att typ alla hatar henne och så, och jag håller med att hon älskar sig själv mest i världen och tror att hon e snygg och sånt, men hennes blogg är faktiskt bra, hur skulle den annars kunna bli så känd? ;)



3. fokis.se <--- ganska roliga och speciella blogginlägg, men som alla säger så tar hon allting från google och det är ju lite B.




4.  egoinas.se    <--- Inte så känd blogg, men bra inlägg och ganska rolig är hon + sjukt najs design (:














Kommentarer
Postat av: michellesvensson

I ♥ Foki!;D

2009-12-02 @ 18:41:54
URL: http://michellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback