Juldagen

Hej kära blogggg.
Nu har det vatt julafton.
Jag hade jättemysigt igår med kusiner och morbrödar och mostrar och farmor och ja, många hemma hoss oss och firade.

Bilder på vad jag fick kommer upp senare idag eller inom de närmsta dagarna men jag kan försöka komma ihåg allt jag fick.

Tjocktröja, Oddmollytröja, Tröja från MQ, Kofta som mamma köpte i London, Nageldekoration, scrapbook-saker, Andra säsongens filmbox från Greys anatomy, tredje säsongens filmbox från Greys Anatomy, smycken, smink, New Moon + Eclipse-böckerna på engelska (Fick dom på engelska för jag har redan läst dom så många gånger på svenska xd), Fotografibok för pappa säger att jag måste kunna allting jättebra innan jag får använda hans kameror igen (han e fotograf), Back to the Future-filmbox och en xtra large toffifee-choklad-ask.

Det var allt tror jag (:

Jag är jättenöjd (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback