Hajjjjj jag är världens trögaste (:

Heheheh igår träffade jag Lovisa och när jag rotade i hennes sminkväska hade hon visst en rakhyvel där men de såg inte jag så jag råkade slå i den i mitt lillfinger, och jag bara aoch, och sen fortsatte jag att rota. När jag tog upp hande så typ rann det blod så jag fick typ ta ett ton papper för att stoppa blodet. Sen skulle vi till Kullahallen och träffa folk ett litet tag och då trodde jag att det hade slutat blöda men det visade sig att det inte hade det när vi kom in i affären där det var ljust. Hela min hand var blodig så vi fick fråga dom i affären om plåster hhehehe.
Typ klantigt om något:)

Kommentarer
Postat av: michellesvensson

Hahahah. Isabella xd

inte särskilt rutinerat ! ;D

2009-12-21 @ 22:17:18
URL: http://michellesvensson.blogg.se/
Postat av: lovisajönsson.

hahahahahaha

det är ett mirakel! :D

tror bara att det är du som fattar snäckan ;)

2009-12-26 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback