direkt fran florida!

hej blogg! jagf har inte kunnat skriva pa lange for jag ar ju i usa. jag kom hit for en vcka och tre dagar sen och jag ska vara har en vecka och tre dagar till, alltsa tre vckor sammanlagt. har ar sjukt undervbart! 27-35 grader ute och ca. 25 grader i vattnet. vi bor f;r det mesta hos mina amerikanska kusiner, molly and katy. de har en stor pool som vi ocksa badar i forutom den perfekta stranden. palmer och s[nt finns overallt och jag vill aldrig aka hem! vi har varit i New York ocksa i tre natter. dar shoppade man massa, var uppe i empire state building, sag pa frihetsgudinnan. imorgon ska vi till universal studios, ett st'lla med massa bergochdalbanor och sant. onsdag till fredag ska vi over till sanibel island, och pa mandag ska vi simma med delfiner, resten av dagarna ska vi vara pa strandeeeeeeeeeeeeeeeen.
jag kommer att skriva igen och da kommer bilder ocksa, jag lovar. hejda.

Kommentarer
Postat av: Lars

Hur står det till med det svenska språket på den här bloggen?

2009-04-22 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback