Res-lista!

Gör som både Kenza och Kissie och lägger ut en lista på de länder jag varit i! Mest för mig själv, har verkligen ingen koll på hur många det är...

Sverige (Såklart)

Danmark (Mååånga gånger)

Polen (Krakow, besökte Auschwitz)

Tyskland (Flera gånger)

Belgien (Kommer inte ihåg vart)

Holland (Amsterdam)

Frankrike (Paris 2 gånger)

Portugal (Kommer inte ihåg vad staden hette)

Italien (3 gånger. En gång i Sestriere, en gång i Livigno och en gång på Amalfikusten+Neapel)

Schweiz (2 gånger. Båda gångerna i Champoussin)

Österrike (2 gånger. En gång i Wien och en gång i Zell am see)

Kroatien (Vi åkte runt till bla Trogir, Split, Dubrovnik, Hvar)

Slovenien (Ljubliana)

Cypern (Ayia Napa)

Bulgarien (Sunny beach)

Jordanien (Amman)

USA (3 gånger. Ena gången i New York + Florida, andra gången i Springfield vid Boston och tredje gången iNew York + Florida)
Antagligen har jag glömt något, ni som känner mig vet att jag är löjligt dålig på att komma ihåg saker.


Inom några veckor har jag också varit i Storbrittanien eftersom jag, Adina och Amanda ska till Liverpool snart (antagligen veckan efter påsklovet) för att besöka The Beatles hemstad och kända ställen som Strawberry fields, Penny Lane, The cavern osv!!!

Den här listan lär fyllas på som fan eftersom förutom musik är resor det absolut bästa jag vet. Såfort jag gått ut gymnasiet tänker jag dra, bara resa jorden runt och sen kommer jag satsa på sången!

Bild från Florida när jag pussar en delfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback