Gårdagen

Båda i förrgår och igår har jag jobbat upp emot 10 timmar... stå och steka pannkakor så länge i ett minikök där det är 50 grader + ha en COWBOY-hatt är inte nådigt kan jag säga.

I alla fall, kom hem vid 8 från jobbet, tog en dush och fixade mig och sen var det fest på roddklubben! Det var överraskingsfest för en tjej som jag inte ens känner haha men jag klagar inte, alltid nice med fest!
 
Hade riktigt kul verkligen, träffade folk jag inte träffat på väääldigt länge! 
När det tog slut drog jag, Wilma, Johannes, Gustaf hem till Jacob på efterfest och sen sov vi där! I morse tog jag och Wilma bussen till Resmark och hängde där ett tag och när jag kom hem vid 12 på förmiddagen somnade jag och väcktes klockan 18 haha. 
 
Jaja, igår var en bra dag! Precis som de flesta dagar detta sommarlovet, FYFAN vad bra lov detta är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback