Jag vet att ni tycker det

Bara erkänn. Kumar är skitsnygg!
Tänk att ha Harold and Kumar som vänner. Mitt liv skulle vara fulländat. Och vi får inte glömma Neil Patrick Harris heller.

Jag dör lite i den scenen där Neil smugglar harold and kumar förbi polisen och så är han jävligt hög och så kommer polisen som är typ världens största neilpatrickharris-fan och så ser Neil en enhörning bakom och så när enhörningen springer iväg så säger Neil "I love you" och så polisen bara " I love you to, Neil" hahahah. Okej. Ni som inte sett filmen förstår nog inte vad jag menar. Jag tror ingen förstår vilken scen det är jag menade för jag är fruktansvärt dålig på att förklara. Kolla på filmen i alla fall, ni kommer inte att ångra er!
Det var denna enhörningen jag menade om ni undrar. Hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback