Ibland, eller rätt ofta faktiskt

Ibland så kommer tanken upp till mig, "Bara dra här ifrån Isabella. Ta en liten väska och lämna en lapp till familjen att inte vara oroliga och dra. Någonstans, ingenstans, överallt, var som helst, bort."
Den tanken kom till mig idag när jag satt och lästa om Kubansk valuta. När i helvete ska jag NÅGONSIN ha använding av att veta att man i Kuba har Kubansk peso? Varför sitter jag här varenda dag och hälften av det jag gör kommer jag aldrig någonsin använda igen, varför åker jag inte bara iväg? Jag lovar och svär att jag lär mig mer på ett år om jag backpackar genom världen, upplever allt det jag läser om i böckerna i stället för att sitta instängd i en kall stad där bara allt känns fel.
Någon gång ska jag bara dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback