Det kanske bara är jag

Jag vet inte. Jag är en sån person som vill uppleva allt! Jag vill inte sitta hemma och tänka "allt löser sig, jag har all tid i världen på mig" utan jag för mitt liv dit jag vill och gör vad jag vill med det. Jag vill leva! Jag vill ha kul, och inte bara tänka att jag kan ha kul senare, jag kan uppleva allt senare och så vidare... nej! Det kommer alltid fler och fler saker som man vill testa på, fler och fler möjligheter och om man väntar för länge så hinner man ju inte med allt! Måste man hinna med allt då? Ja för fan! Ju mer man gör, ju mer man testar, desto smartare blir man, desto mer tacksam blir man för allt man har, och har upplevt. Varför vänta på livet när man befinner sig mitt i det?

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" Så sjöng en vis man i låten Beautiful boy. Denna visa man heter John Lennon och han borde vi alla lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback