Vaddå klantig?

Hajjjj.
Mamma skulle till väla idag så fast jag inte alls mådde bra fööljde jag med och drog med mig Lovisa J också.
Fett längesen vi sågs senast ;o
Och till alla som inte vet så har jag och Lovisa kännt varan sen i var bäbisar för våra mammor var i samma mammagrupp (y'

Anyway så Skulle jag hitta något att ha på mig på julafton.
Efter typ 4 timmar hittar jag äntligen en sak jag vill ha och när jag ska betala märker jag att plånboken är borta ;o
Så jag och Lovisa söker igenom hela Väla och frågar i typ alla butiker. Men vi hittade inte den så 500 kronor försvann, ett kort jag fick från min farfar när jag fyllde 6 år (Han är död nu så det kortet betydde ganska mycket för mig) försvann, och jag har ingen plånbok längre. Segt som fan+ att jag aldrig hann köpa det jag hade hittat till julafton.





Kommentarer
Postat av: lovisajönssoooooooon :)

du är en klant, men jag älskar dig ändå :)

tyckte faktiskt väldigt synd om dig ;(

2009-12-26 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback