The movement you make

Kolla på den här videon av när Paul Mccartney sjunger Hey Jude och ni som någonsin påstått att Paul Mccartney är något annat än världens snyggaste kommer få ta tillbaka det BIGTIME! Släng er i väggen Brad Pitt, Robert Pattinson, Tayler Lautner, Johnny Depp och alla ni andra. Det finns inga så snygga som John och Paul... och George... Och Ringo, fast han är mer så jävla gullig!!!
Jeesus freakin Christ varför VARFÖR kan inta jag få vara ung på 60talet och inte nu i en plastig fake-tonårsvärld?!?!

Kommentarer
Postat av: Elvira Häääänsson

Ooooh jag älskar att du älskar Beatles Isabella (cause so do I)! Ingen annan jag känner tycker om dom haha :( + att vilken fin blogg du har!!! xoxo

2011-11-07 @ 21:16:09
URL: http://byelvira.devote.se
Postat av: Rainbowaddict

Kan inte göra annat än att hålla med, jag önskar att man var ung på 60-talet. The Beatles <3

2011-11-14 @ 20:47:09
URL: http://rainbowaddict.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback