I mina hörlurar...

... just nu spelas mest dessa låtarna.


Morning train - Sheena Easton



Dont worry, be happy - Bob Mcferrin



I don't want to spoil the party - The Beatles



Country roads - Olivia Newton John

(Spola fram tills det gått typ lite mer än 30 sek, då börjar det bra )


En vän med bil - Håkan Hellström



Om du lämnade mig nu - Lars winnerbäck och Miss Li



Rock n roll music - The Beatles



Great balls on fire - Jerry Lee Lewis



Because I got high - Afroman


Kommer inte på fler just nu.
Mpnga gamla låtar, men jag pallar inte den nya musiken nu, typ emd, miley curys, justin bieber. Musiken från typ 50/60talet är way better. Dock finns det ju en del nya låtar som e ganska awesome :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Jönsson

oooooooooch typ femtio av låtarna har den bästa lovisa visat dig ;)

2010-08-12 @ 15:52:01
Postat av: isabella♥

2 av dom låtarna har den bästa lovisa visat mig ja, m om du anser att två och femtio låtar e samma sak, så visst :)

2010-08-12 @ 16:21:24
URL: http://isabellatorle.blogg.se/
Postat av: Anonym

glllllööööööööööm inte spoil the party lilllee du :)

2010-08-14 @ 00:35:40
Postat av: isabella♥

spoil the party har jag hört många gånger förrut , herregud asså

2010-08-14 @ 12:27:25
URL: http://isabellatorle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback