3 bilder

Några dåliga bilder från Liverpool, det är allt jag har att erbjuda för tillfället, förlåt!! Som sagt, jag har suttit med läxor hela tiden och har helt enkelt inte hunnit redigera färdigt Liverpool bilderna!

Men jag kan ge er lite punkter om liverpool slängde hehe!

* Jag är kär i Liverpool. När jag kon dit kändes det som att komma hem fast jag aldrig varit där förut.
*Jag shoppade för 6000 kronor, alldeles för mycket för en fattig människa som jag
*Av de 6000 kronorna var 3000 kronor Beatlessaker
*jag fick ett nummer att ringa om jag själv ville spela på The Cavern club!!!!
(stället där Beatles spelade 292 ggr)

*jag sprang upp på den kända cavern-scenen när ett band stod där och soundcheckade bara för att jag ville ha en bild på mig på scenen.

*Jag grät som fan när jag kom in till The Cavern första gången. Kände mig jättelöjlig, men allt blev så verkligt.


Kommentarer
Postat av: Elvira Hansson

Hej Isabella! Tänkte bara höra om ni åkte en Beatles-taxitur nu när ni var i Liverpool? :)

2012-05-25 @ 08:37:41
URL: http://byelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback