Torsdag

Vaknade upp glad eftersom våren är påväg. Kollade ut. Dog. SNÖ?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Inte nog med att våra kanaler är cp så vi just nu bara har 1, 2, 4 och 6 så att jag MISSADE greys anatomy igår (buhuuu) så vaknar jag upp till snö?! Vad vill världen mig? Jag vet, jag ska inte klaga, jag har det bra jämfört med så många andra men ändå, faaaaaaaaaaaaan.
Ja i alla fall. Jag fick gå hem från skolan också. Eller världens bästa Oscar skjutsade mig lite mer än hälften av vägen och sen gick jag resten. Det var rätt skönt dock, har inte rört mig på länge eftersom jag är förkyld och inte kan träna, så en promenad var bra för mig.
Nu ikväll var jag och uppträdde för en fullsatt aula med folk som var här från kosovo (tror jag att det var). Sjöng och spelade till Let it be. Det gick rätt bra tror jag, men jag bestämde mig inte för vilken låt jag skulle spela förren ett par minuter innan det var min tur att gå upp på scen, bra planering där isabella, du suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback