Sunny day

Känner att det har varit dålig uppdatering från min sida,  sorry!
Igår åkte jag till Amanda (min älskade kusin) som fyllde 23. Träffade också Tilda, Adina, Maja och massa andra där, supermysigt! Sen vid 3 på eftermiddagen drog alla, fast jag stannade kvar. På kvällen kom massa av Amandas vänner och vi förfestade lite, och sen vid 12 drog hennes vänner hem för dom hade någon match tidigt idag, och jag, Amanda och Adina körde in till Ängelholm för att dra till Banhof. Litet problem dock. Det var 20+ och jag är en sådär 4 år för liten... men jag lånade en av Amandas vänners leg som inte alls var särskilt lik mig, och när vi kom dit såg vi att det stod flera poliser precis utanför. Dessutom hade Malin (en av Amandas kompisar) blivit tagen med falskleg och fått betala typ 3000 spänn, förhör med polisen, möte med sos och sånt hahah så vi bangade faktiskt. Och då var klockan typ ett och det kändes lite sent att dra till Danmark. Haha det blev i alla fall en rätt galen kväll med mycket skratt även om vi faktiskt aldrig drog in någonstans.
Jag i mitt älskade Beatlesfyllda rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback