Helg!

Äntligen helg! Idag var jag hela dagen på International school of Helsingborg för att göra intagningstest till IB. Matte och engelska, och jag kan säga att det var jäkligt svårt haha! Men det är väldigt härlig stämning, alla är så himla snälla och jag träffade några av de som visade mig runt när jag var där för i februari, och dom var så snälla!
Sen var jag på espresso house med Isabella och Hanna, och sen drog jag och Isabella hem till henne, skrev lite på en låt, vi båda skriver en massa så det är fett härligt att skriva tillsammans! Sen satt vi vid brasan, värmde oss och taggade till att åka till Bali! Hehe det ska bli av!
Nu är jag hemma. Skulle egentligen på fest, men det var någon fjortisfest mitt ute i ingenstans så jag bangade. Känner mig lite tråkig menmen...
Har på mig mitt nya nattlinne, älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback