Aloe vera dryck, nej tack...

Idag efter skolan mötte jag upp Astrid i stan och vi tog en fika på graffiti, jag gick ino espresso house för att testa den där aloe vera drycken som det står om på massa bloggar, och kan säga att det smakade som någon jävla saft med 1000 slemklumpar i. Alltså inte något jag lägger 35 spänn på för en liten flaska igen.
Sen gick vi runt i lite affärer, köpte ett snyggt nattlinne och underkläder på HM, och så gick vi vidare till Trampolin där vi träffade på Ida!
Astrid skulle sen till sin mammas butik (Fancy, underbar smyckesbutik!) och plugga där så jag följde med Ida hem och tog det lugnt, alltid lika kul!
Åh vad jag älskar mina vänner, har verkligen känt det de senaste dagarna, alla är så underbara nu för tiden, för alla verkar så glada nu när våren är på väg och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback