Sagt hejdå till älskade amerikanarna

Sa nyss Hejdå till Harrison, Guy och alla de andra... kändes så sorgligt för otroligt nog har man kommit dem riktigt nära, jag har speciellt hängt sjukt mycket med Harrison och alla är så underbara! Jaja, dom har ju hus lite överallt, bla i Florida, en timme från där jag kommer bo så då ska vi hälsa på varann och så får man ju ta sig till New York och hälsa på dom där med!
 
Fy vad jag är glad att tv-programmet Allt för Sverige har gjort att vi träffat sp många underbara amerikanska släktingar. Jag kan på fullt allvar säga att jag älskar dem!
 
Nu kommer Ida till mig, sen är det förfest hos Emil och sen fest hos Linnea, weho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback