Helt JÄVLA otroligt

Mitt liv är fan ett skämt. Varför i helvete ska jag ha sån jävla otur?
 
Ni vet att utbytesåret är jättekomplicerat just nu vilket får mig att må jättedåligt.
Sen så har jag mått fruktansvärt både psykiskt och fysiskt i ungefär ett år av anledningar jag inte tänker skriva ut här. 
 
OCH nu har det jag sett fram emot SÅ länge, det som skulle bli den bästa dagen på hela sommaren... bästa dagen i hela mitt liv ställts in. 
 
Jag, Adina och Amanda skulle roadtrippa i Amandas rosa mini-hippie-bus till Horsens i Danmark och kolla på Paul Mccartney. Och gissa vad? Paul Mccartney konserten är inställd. DEN ÄR FUCKING INSTÄLLD. Har gråtit massa. Gråter fortfarande.  Varför ska mitt liv aldrig gå som det är tänkt? 

Kommentarer
Postat av: Besviket fan

Jag är i samma sits själv. Är så fruktansvärt besviken, detta skulle bli den bästa dagen på hela sommaren och så ställs det in! :'( Jag har sett fram emot konserten så mycket och nu blir det inget..Den ska ju flyttas fram men inte kan jag åka dit igen (jag måste ju dit ändå nu pga tågbiljetter och hotell), och man kan ju undra när Paul har en konsert i närheten igen.. Att jag skulle få se han i Danmark var ju självklart för bra för att vara sant, självklart skulle det bli så här. Men jag hoppas att det inte har nåt med hans hälsa att göra. Aja, vi är många som känner samma sak just nu i alla fall.

Svar: Mm det är så fruktansvärt segt! Jag hade verkligen inte haft en tanke på att han skulle ställa in! Och sen ska jag iväg i höst i ett år så det hade inte förvånat mig om jag missade nästa konsert om han nu har en... Ja vi får hoppas att det bara är att han hade mycket att göra... han ska ju delta i OS-invigningen och så håller han ju på och planerar en helt ny turné med...
isabella

2012-06-15 @ 20:37:52
Postat av: Angelica

Men what, varför har han ställt in? Hört rykten om att han är krasslig men hoppas de inte är sanna ..

2012-06-18 @ 02:45:34
URL: http://Angelicategenfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback