Godnatt!

Har lugnat ner mig lite. Var så upprörd över 1D att jag inte kunde gå och lägga mig haha...
 
Dessa dagarna har varit super! Har gjort massa kul, men mobilbloggen funkar fortfarande ej och jag orkar inte lägga in bilder i datan hela tiden...
 
Idag var jag ute och joggade! Tog en lång runda, men efter 10 min dog mobilen så jag hade ingen musik, FML! Jag kan typ inte springa utan musik haha, låter löjligt men det går typ inte, jag blir så sjukt trött om jag inte kan koncentrera mig på ett beat i en låt...
Ska gymma imorgon. Ska bli fit inför USA och jag ska hålla mig fit där med. Kan bli svårt, men jag är så taggad!
 
Alla går upp under sitt år i USA, men jag ska gå ner ;) Hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback