Min eftermiddag i bilder

Först var jag glad. Jag skulle spela elgitarr.
Sen såg jag att en sträng var av på gitarren! (Ser ni strängen på bilden nedan? kolla noga!)
Då blev jag ledsen
Så jag gick ner och tog gjorde en kopp te, och posade med den framför webkameran som 1000 andra bloggare gör dagligen.
Intressant va? Haha kanske inte.
Idag har för övrigt hänt massa småroliga saker som gör att man skrattat hela tiden.
1. Jag och Lisa råkade ta varandras jackor och båda två trodde att vi hade tagit någon okänds jacka så exakt samtidigt bara kollar vi upp och skriker "vafaan, jag har tagit någon annans jacka" eller nåt sånt, hahah. Okej det lät inte kul när jag skrev det. Men det var jättekul.
2. Philip ramlade när han cyklade, det var så kul hahah.
3. Detta är det roligaste... Lisa blev inlåst på toaletten av några sjuor! SJUOR, 98OR!! HAHAHHAHAHAHA jag DOG! Usch dom små krypen (98orna alltså) invaderar vår skola med sina jobbiga fjortissaker... Det finns undantag dock, typ Oscar Z! Fast vi har dock känt varann i hela vårt liv men ändån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback