Finisar!

Jag dog lite idag... Oscar och Mirand har ännu en gång visat vilka sjukt snälla killar dom är! Jag ville till coop på lunchen fast det var jättekallt, och Lisa ville inte följa med så jag frågade Oscar och Mirand, och så sa dom okej och jag blev jätteglad! Sen när vi kommer dit så visar det sig att ingen av dom har några pengar utan dem följde bara med för att jag inte skulle behöva gå ensam! Så sjukt snällt! Man kan inget annat än älska dom!

Har ingen bild på Mirand men här är en på Oscar, när vi skulle hoppa sönder våra pyramider som vi byggt för flera år sen på So:n! I en av dom låg en femma som Oscar lagt dit då i sjuan när vi byggde dom och så stod det en lapp att jag skulle få den när vi tog sönder pyramiderna i nian, och det fick jag! Så jag blev 5 kronor rikare där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback