Är det inte lite kul...

... när man ser att någon annan har skrivit ett exakt likadant blogginlägg som en själv? Asså jag menar exakt! Eller rätt nice ändå för då ger man ju inspiration åt någon, och det är det jag vill helst av allt här i världen. Vara en inspiration. Helst genom min musik men det genom min blogg är väl helt ok också!

Ska till Astrid sen, vi hörs kanske därifrån!


GAMMAL bild.

Imorgon ska jag slipa mina skridskor så att jag kan åka igen ! Tänk ändå att jag började på konståkning när jag var typ 4 och sen gick jag till jag var 12 eller 13 och sen jag slutade har jag typ inte åkt en ända gång?!
Eller jo en gång, med hockeyskridskor. Jag förstår inte hur någon människa kan stå upp med ett par sånna otroligt läskiga skridskor som hockeyskridskor. Inga taggar och jättekort skena så om man lutar sig framåt ramlar man, om man lutar sig bakåt ramlar man och om man inte lutar sig alls så ramlar man ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback