Angående Justin Bieber

FAN vad jag stör mig på folk som säger att Justin Bieber är sämst och att man hatar honom osv!
Jag är inte ett Justin Bieber fan då jag tycker hans låtar är rätt löjliga, men det är för att jag tycker att de flesta av dagens skitlåtar är rätt löjliga. Hans låtar ör inte sämre än Taylor Swifts låtar eller Jonas Brothers låtar eller någon annan av dagens artister. Det finns undantag såklart men i helhet är det så jag tycker.

Däremot är det en ren lögn att säga att Justin Bieber sjunger dåligt, för det gör han inte. Han har en fin egen röst och kan sjunga riktigt höga toner.
Och att säga att man hatar honom är bara det löjligaste någonsin, har han någonsin gjort er något? Har han någonsin gjort något dumt mot världen? Det är inte så att han har mördat någon eller gjort något annat, han sprider sin musik och han gör det faktiskt bra, så jag önskar att alla bara kunde tagga ner lite.

Kommentarer
Postat av: emily

du har rätt jag älskar justin men några av mina vänner "hatar" honom han har ju inte gjort något

2012-05-29 @ 18:44:22
Postat av: Anonym

kan du komma till åvungs gatan 6 i sverge de är på råå där bor jag helsingborg

2012-05-29 @ 19:44:35
Postat av: Sanna

Jag tycker om Jusstin Bieber, han låttar och hans flickvän Selena Gomenz.

2012-06-02 @ 19:27:04
Postat av: Sanna

Skrev fel

Jag tycker om Justin Bieber, hans låttar är också bra och hans flickvän Selena Gomenz.Sanna!

2012-06-02 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback