Liten sammanfattning

Denna vecka har helt seriöst varit en av de bästa, sjukaste och roligaste veckor i mitt liv. För att ni ska orka läsa och det inte ska bli en hel roman skriver jag i punktform.

- Det var sjukt bra åkning, stort liftsystem och jättefint överallt
- Det var SJUKT varmt, så varmt att Philip en dag åkte i badbyxor. De sista dagarna låg temperaturen på 18 grader, crazy!
- I och med punkten över så blev man riktigt solbränd i ansiktet! Har dock inte fått tvättbjörns-bränna så mycket, eftersom jag var noga att sola utan skidglasögon hela tiden.
- Alla ungdomar fick ett eget hotellrum på en annan våning än the oldies, vilket var väldigt chill.
- Jag och Ida lärde känna en massa holländare, tex Max, Erik, Sven, Michele, Marly, Edgar osv osv. Helt jävla sjukt galna var några av dem, och vi hade superkul tillsammans!
- Vi fastnade i hissen och var fast i typ trekvart! PANIK! hahaha det var helt galet.

Mer än så kommer jag inte berätta, alla detaljer och riktigt galna saker håller jag till mina vänner ;)




Jag Max och Ida, Max var för övrigt 2 meter lång, haha sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback