En annan dag likadan som den förra

Onsdag. Det var öppet hus på nyhem idag så jag, Vinga, Ludvig och Adam spelade på musiken tillsammans med en hel drös 98or. Lite långtråkigt att kompa dem på samma 4 låtar i drygt två timmar, men det var kul när vi fick spela själva och så.

Annars då? Saknar Italien och alla underbara människor man träffade där. Saknar liksom händelser i livet just nu. Dagarna flyter på, helt okej dagar, varken bra eller dåliga, utan bara dagar. Väntar liksom på att börja leva och är arg på mig själv att jag inte inser att det är nu det gäller, jag är mitt i livet just nu. Jag tänker alldeles för mycket. Saknar alldeles för mycket och jag tror faktiskt att jag älskar för mycket om man kan göra det. Jag bryr mig så mycket om personer som jag bara träffat någon gång och så gör det så ont att veta att man kanske aldrig träffar dem igen, eller det lär iaf ta väldigt lång tid till nästa gång man ses. Jobbig känsla, jag är säkert inte ensam om att ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback